Sluit

3 Publieke dienstverlening tegelafbeelding

'Menselijke' overheid

Frictie tussen verwachting en praktijk

Als mensen denken aan de toekomstige relatie tussen henzelf en de overheid, zien ze het liefst een overheid die eerlijk is, begripvol met de burgers communiceert en handelt met een menselijke maat, blijkt uit onderzoek in opdracht van De Nationale Ombudsman.

De overheid staat voor de opdracht grote maatschappelijke uitdagingen aan te pakken en op te lossen. Iedereen in Nederland verwacht een goed doordacht beleid én een betrouwbare uitvoering hiervan. Dat blijkt ook uit de conclusies van dit onderzoek. Boer & Croon helpt overheidsorganisaties sinds onze oprichting in 1973 met raad en daad. Samen met onze klant voeren wij verbeteringen en transformaties door. Met als doel onze maatschappij iedere dag een beetje beter te maken.

Publieke dienstverlening en onze expertises

Ontdek hoe we kunnen helpen

Iedere uitdaging is uniek. Plan een afspraak met een van onze specialisten voor een passende oplossing.
Plan een afspraak

Publieke dienstverlening community

Naast de management solutions heeft Boer & Croon ook thematische communities, waarin interdisciplinair aan vraagstukken wordt gewerkt. Steeds met hetzelfde doel voor ogen: Get it Done!

  • Ben van der Hee zet zich in om de publieke dienstverlening van een menselijke maat te voorzien.
  • Michiel Overgaag is niet alleen adviseur, maar implementeert en begeleidt de verandering samen met de klant.

Binnen ons unieke netwerk van associate partners bevinden zich interim-managers met ervaring en expertise op ieder denkbaar vlak van de publieke dienstverlening.

Onze aanpak

Het geheim van onze oplossingen is samenwerking. Niet alleen op papier, maar juist in de alledaagse praktijk van onze klanten. We worden echt onderdeel van je team. En we gaan pas weg als iedereen in dit team werkt met de oplossingen die we samen hebben ontwikkeld.

Meer Informatie?